top of page

ПОРЪЧКИ И ДОСТАВКА

Box Delivery

ДОСТАВКА

Cocochoco България изпраща всички поръчки само в работни дни от понеделник до петък. Всички поръчки се изпращат в рамките на един работен ден.

 

Cocochoco България  има договор със Спиди. Доставката обикновено отнема 1-2 работни дни.

Моля, имайте предвид, че Cocochoco България  няма контрол върху сроковете за доставка и по време на натоварени сезонни периоди доставката може да отнеме повече време.

След като поръчката Ви бъде подготвена,нашите партньори ще ви уведомят кога ще получите своята поръчка.

Ние предоставяме на куриерите на Спиди адреса за доставка и телефонния номер, предоставени от вас при поръчка.

  

Ако има някакъв проблем с доставката или ако се нуждаят от допълнителни указания, те ще се свържат директно с вас на посочения от вас номер.

ЦЕНИ ЗА ДОСТАВКА

Цените за доставка са в български лева  и се калкулират според теглото на вашата пратка.

Woman with Red Lipstick_edited.jpg
Online entrepreneur using tape to packing parcel at home office

ВРЪЩАНЕ НА ПОРЪЧКА


Поради естеството на нашите продукти и съображения за здраве и безопасност НЕ МОЖЕМ да приемем връщане на отворен продукт.

Моля, не забравяйте да се информирате за нашите продукти, преди да закупите онлайн.Свържете се с нас ако имате въпроси.

Продуктът отговаря на условията за възстановяване на пари,само когато пристигне обратно при нас непокътнат, защитната опаковка не трябва да е отворена и продуктът трябва да бъде в оригинална опаковка. Ако желаете да върнете продуктите, имате 14 дни от датата на закупуване.

      Щети и други проблеми


След като колетът бъде доставен, ако има някакви проблеми с вашата поръчка, той трябва да бъде върнат в Cocochoco България в рамките на 5 дни след получаване на вашата поръчка.

Моля, проверете опаковката, преди да подпишете разписка за получаване. В случай на повреда на пратката, протоколът за повреда трябва да бъде изготвен и подписан незабавно заедно с куриера.


Това е много важно, тъй като писменият документ е основанието за жалбата.

 

В случай на липсващи или повредени доставки, ние трябва да завършим пълно разследване с нашата куриерска услуга, преди да изпратим нови артикули или да издадем възстановяване на сума.

В случай на повреда, ние ще изискваме фотографско доказателство за щетата, за да обработим рекламация.

bottom of page